-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
-
فروشندگان بزرگ چگونه عمل می کنند؟چاپ سوم کتاب فروشندگان بزرگ جگونه عمل می کنند؟ منتشر شدادامه
-
هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابیچاپ پنجم کتاب هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی منتشر شدادامه
-
فروش و توزیع به زبان سادهچاپ پنجم کتاب فروش و توزیع به زبان سادهادامه
-
بازاریابی و رؤیاهاچاپ پنجم کتاب بازاریابی و رؤیاهاادامه
-
رفتار مصرف کننده _ چاپ ششمچاپ ششم کتاب "رفتار مصرف کننده" اثر مایکل آر.سولومون منتشر شدادامه
-
نورومارکتینگ کاربردی ـ چاپ دومچاپ دوم کتاب نورومارکتینگ کاربردیادامه
چاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها به تازگی در هفتهی دوم بهمن ماه 1399 با تیراژ 1000 نسخه منتشر شد.
فروش به شرکتها و سازمانها اثر نیل رکهم با ترجمهی بابک مروانی در 247 صفحه، جزو معدود کتابهای فروش است که نام اصلی آن عبارت است از Spin Selling
کتاب فروش به شرکتها و سازمانها به نوشتهی ناشر خارجی آن و دیدگاه صاحبنظران، کتابی است یک میلیون دلاری! از آن رو که فروشندگان برتر دنیا را از خواب خرگوشی بیرون آورده است، و قرار است بر خودفریبی سالیان سال فروشندگان برتر دنیا پایان دهد.
گفتنی آنکه این کتاب بر تحقیق و پژوهش استوار است؛ یعنی پروژهی تحقیقاتی به مدت 12 سال با بیش از 35 هزار مذاکرهی فروش، استوانههای تدوین این کتاب جهانی هستند.
10 هزار فروشنده از 23 کشور جهان، اجازه میدهند که تیم تحقیقاتی با آنها همسفر شود و آنها را در هنگام کار و در حین مذاکره مشاهده کنند.
کتاب حاوی 8 فصل است که با مطالعهی آن، بخوبی میتوانید فروشهای سازمانی را برای شرکت و هلدینگ خود سامان بخشید.
www.marketingshop.ir