تازه ها
درباره ی ما




انتشارات بازاریابی، با هدف ارتقای دانش حرفه‌ای مدیران، مدیران عامل و مدیران بازاریابی و فروش، از 15 خرداد 1390 فعالیت خود را آغاز کرد.
این انتشارات صرفا به چاپ کتابهای تخصصی بازاریابی و فروش اهتمام دارد، شاخص اصلی این کتاب‌ها، "با نگرش بازار ایران" است، اما کتاب‌های ترجمه‌ای که بتواند خواننده ایرانی را مجذوب کند و برای مدیران عامل و مدیران بازاریابی و فروش، نگاه کاربردی را تامین کند، در زمره‌ی فعالیت‌های انتشارات بازاریابی به شرح زیر است:
- مجلات بازاریابی ( دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - دارای مجوز از وزارت ارشاد سال 1386 )

                      ( ماهنامه بازاریاب بازارساز - دارای مجوز از وزارت ارشاد سال 1393)


- مجموعه فیلم‌های آموزش بازاریابی و فروش ( تولید شده با زیر نویس فارسی - از بزرگان بازاریابی ایران و جهان )





رزومه
پرویز درگی مدیر مسئول انتشارات بازاریابی
  • عضو هیات علمی مقطع کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی
  • رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت TMBA
  • صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله توسعه مهندسی بازار
  • استاد مدعو مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم و فنون مازندران
  • مدرس دوره جامع مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران
  • عضو هیات مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
  • عضو هیات موسس و هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران
  • مدیر مسئول آموزشگاه بازارسازان
  • رهبر تحقیق پروژه های متعدد بازاریابی در بازرهای داخلی و خارجی
  • مشاهده رزومه کامل
احمد آخوندی مدیر اجرایی انتشارات بازاریابی
  • مدیر اجرایی انتشارات بازاریابی
  • ویراستار کتابهای بازاریابی و تبلیغات و روابط عمومی
  • سردبیر دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
  • معاون سردبیر فصلنامه گردشگری
  • عضو هیات تحریریه فصلنامه "رسانه" از شماره 2 تا 8 (سال 1369)
  • دبیر تحریریه ماهنامه "عصر تبلیغات و بازاریابی"
  • خبرنگار و کارشناس صفحه اجتماعی روزنامه های همشهری و ابرار
  • معاون سردبیر ماهنامه های شهرما (کیش، قشم، چابهار، اکباتان، شهرک غرب، تهرانپارس)
  • مشاهده رزومه کامل