تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی



تاریخ درج مطلب : 14 دی ماه 1395

" 100 ایده برتر بازاریابی" مراحل چاپ و انتشار را طی می‌کند.
"100 ایده برتر بازاریابی" اثر درخشان جیم بلیت با ترجمه‌ی دکتر حسین وظیفه دوست و پرویز درگی در حال انتشار است.
این کتاب ایده هایی خلاقانه و مؤثر برای عملیات بازاریابی دارد که منجر به ارتقای سطح کمی و کیفی فروش می شوند. این ایده ها در کمترین کلمات تشریح شده اند و طراحی کتاب طوری است که لزومی ندارد کل کتاب را بخوانید، می توانید با مراجعه به فهرست هر ایده را در 2 تا 3 دقیقه مطالعه کنید.



چاپ هشتم "بازاریابی و فروش تلفنی" با نگرش بازار ایران اثر پرویز درگی منتشر شد

بازاریابی و فروش تلفنی، یکی از رایجترین ابزارهای بازاریابی و فروش است. از مزایای این ابزار که در کتاب نیز به آن اشاره شده است می توان از کم بودن هزینه ی تماس تلفنی در برابر هزینه ی تماس حضوری یاد کرد.
در این کتاب سعی شده در دو فصل به تمام موضوعات بازاریابی و فروش تلفنی به شرح زیر بپردازد:
1)    بازاریابی تلفنی، مزایای بازاریابی و فروش تلفنی، محدودیتها و راهکارها
2)    گامهای طلایی برای بازاریابی و فروش تلفنی



چاپ دوم کتاب "راهنمای مدیران در کانال توزیع" اثر لیندا گرشلز، ادوارد مارین، چاک وست با ترجمه پرویز درگی و امیرحسین سرفرازیان منتشر شد

 

کتاب از چهار بخش اصلی تشکیل شده است:
1)    هدف از نگارش بخش اول ایجاد بینش استراتژیک درباره ی کانال توزیع و معرفی مدل هفت مرحله ای طراحی کانال توزیع است.
2)    بخش دوم، با نگاهی عملگرایانه به افراد اجرایی کمک می کند تا چگونگی اخذ تصمیمات مهم و راهبردی در مسائل مربوط به کانال توزیع را فرا بگیرند.
3)    بخش سوم، به معرفی ابزارهای کارآمد مورد استفاده ی مدیران موفق در کارهای روزمره مربوط به کانال توزیع می پردازد.
4)    و بخش چهارم که مترجمان به کتاب اصلی افزوده اند، به معرفی روش سیستماتیک ایجاد و اداره ی کانال توزیع مویرگی در سازمان می پردازد.



چاپ دوم کتاب "حس برند" اثر مارتین لیندستروم با ترجمه مریم عبدلی و زهرا ملازاده اردکلو زیر نظر آقای دکتر بهرام خیری منتشر شد

 

پیام اصلی این کتاب برای مدیران این است که از کانالهای حسی استفاده کنید تا بتوانید برندتان را معرفی کنید. کانالهای حسی عبارتند از مزه، بویایی، لمس کردن، بینایی، و...
لیندستروم در سراسر کتاب با مثالهای واقعی از بازار، یاد می دهد که چگونه می توانید برندتان را به سرعت برای سایرین، معنادار کنید و سپس آنها را برانگیزید که محصولتان را خریداری کنند. مثلاً بوی چرم تازه داخل اتومبیل، هم اتومبیل را جدیدتر و تازه تر تبلیغ می کند، و هم خریدار تمایل دارد برای خرید آن، پول بیشتری بپردازد. بوی نان تازه، اشتهای رهگذران را تحریک می کند تا خریدار نان باشند و...
 



سومین چاپ کتاب "رفتار مصرف کننده" اثر مایکل آر.سولومون با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده منتشر شد

سولومون به عنوان یک دانشمند پیشتاز در حوزه ی "رفتار مصرف کننده"، هر آن چیزی را که برای مخاطب خاص یعنی دانشجویان دوره ی دکتری و کارشناسی ارشد، و مخاطبان عام یعنی مدیران بنگاههای اقتصادی، مدیران بازاریابی و فروش لازم دانسته، در این کتاب مهیا کرده است.

سولومون کتاب پرحجم "رفتار مصرف کننده" را آنچنان خوش نقش و نگار با محتوای جالب و جاذب تدوین کرده که تا ساعتها می توان آن را خواند و و لذت برد، بی آنکه خستگی و کم حوصلگی پدیدار شود.



از غرفه انتشارات بازاریابی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کنید.

قبلی

1

2

3

4

5

6

بعدی