تازه ها
-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
چاپ چهارم کتاب "بازاریابی حسی" در دیماه 1399 چاپ و منتشر شد.
بازاریابی حسی، کتابی نوشتهی شاز اسمیلانسکی با ترجمهی مشترک پرویز درگی و محمد سالاری است که به گفتهی متخصصان، از آن بهعنوان «انقلابی در بازاریابی و تبلیغات سنتی» یاد میشود.
در این کتاب خواهیم دید که چگونه ارزشافزودهی بازاریابی حسی در تجربههای برنداشتغالی به روش چند حسی و با رویکردی تعاملی به آن سوی آگاهی از برند هدایت میکند و به اتصال یک ارتباط هیجانی با برند در عمق ضمیر بازار هدف، منجر میشود.
محتوای این کتاب در مورد مدلهای برنامهریزی و اجرای خلاقانهی سعی و آزمون شدهای است که بهترین عملکرد را تسهیل کرده و به کمپینهای موفق بازاریابی حسی منجر میشود.
www.marketingshop.ir