تازه ها
-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
بازیپردازی در جهان عمری بسیار کوتاه دارد. واژهی بازیپردازی در سال 2002 بهکار رفت، اما در سال 2010 به بعد بازیپردازی مورد توجه قرار گرفت. به این ترتیب، بازیپردازی قدمتی کمتر از دو دهه دارد!
کاربردهای وسیع و روزافزون بازیپردازی فارغ از فعالیتهای متنوع شرکتها و سازمانها، تمامی ابعاد زندگی جاری و روزمره را به خود اختصاص داده است.
استخدام، آموزش، سلامت، و تعلیم، بخشی از گسترهی بازیپردازی است که هماکنون شرکتهای پیشرو جهانی برای فعالیتهای خود به خدمت گرفتهاند. اما به لطف این کتاب با گسترههای جدیدی از بازیپردازی آشنا میشویم که احتمالاً دربارهی آن کم میدانستیم یا نمیدانستیم...
چرا این کتاب را باید حتماً مطالعه کنم؟
- پوشش رویکرد بازاریابی آنلاین در بازی پردازی به شکل عملیاتی
- ارائه ی مدلهای بازی پردازی در سطح مصرف کننده (B2C) و در سطح کسب وکار (B2B)
- ارائه ی چارچوب علمی برای اندازه گیری بازی پردازی
- تشریح علم بازی پردازی به شکل آکادمیک و فنی
- پوشش تمام مدلهای مطرح بازی پردازی در بازاریابی