-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
مولفان و مترجمان علاقه مند به انتشار کتابهای بازاریابی، در صورت تمایل میتوانند آثار خود را برای دفتر انتشارات بازاریابی ارسال کنند.
اصلی ترین مخاطبان این انتشارات، مدیران عاملان و نیز مدیران بازاریابی و فروش هستند، بدین رو ویژگی های مورد توجه انتشارات بازاریابی عبارتند از :
1- موضوعات تازه بازاریابی
2- نثر روان، کاربردی، همراه با مطالعات کاربردی ( case study )
3- مطالعات بین رشتهای از اولویت چاپ برخوردارند.
تلفن های تماس : 66434055-021 و 66423667-021
شرایط چاپ کتاب در انتشارات بازاریابی
1- سرمایهگذاری
• کل هزینهی نشر برای 1000 نسخه دریافت میشود.
• 70% هنگام عقد قرارداد /30% قبل از تحویل چاپ.
2- تقدیم 50 نسخه کتاب
• کل حقوق مادی ومعنوی کتاب متعلق به انتشارات بازاریابی است.
• برای چاپهای بعدی، 10 نسخه به ازای هر چاپ تقدیم میشود.
* درصورت تمایل برای پخش و توزیع کتاب، با 40% تخفیف به صورت امانی دریافت میشود.
• با اعلام فهرست فروش، چک به تاریخ 6ماه بعد تقدیم خواهد شد.