-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
چاپ سوم کتاب "برندسازی تا رسیدن به اوج" چاپ و منتشر شد. کتابی با آموزههای کاترین کاپیتا، نویسنده و ترجمهی روان خلیل جعفرپیشه.
کسبوکار بدون تفکر برند، مانند چشمک زدن در تاریکی است. ما میدانیم چه میکنیم، اما طرف مقابل ما را نمیبیند. زمانی که سفر کارآفرینی با سفر برندسازی همداستان میشوند، ایدههای کوچک به پدیدههای بزرگ تبدیل میشوند و برندسازی پیشران توسعه در تمامی سطوح واقع خواهد شد. کتاب "برندسازی تا رسیدن به اوج" برای آنهایی است که میخواهند کسبوکاری سرشار از الهام و احساس بنا کنند، اما فاقد دانش بازاریابی و برندسازی برای به ثمر نشاندن ایدهی خود، و تبدیل آن به یک برند بزرگ هستند.
به گفتهی مترجم این کتاب: برندسازی تا رسیدن به اوج به عنوان یک راهنمای کامل برندسازی با ارائهی مفاهیم علمی در کنار داستانهای واقعی از دنیای برند یک راهنمای گامبهگام در مسیر ساختِ توأمان برند کسبوکار و برند شخصی به شمار میرود. این کتاب به شما نشان خواهد داد که چگونه کسبوکار خود را از ابتدا در دل یک برند بنا کنید.
کتاب از جستجوی جایگاهی قدرتمند تا ایجاد هویت شفاهی مخصوص برند تا ظاهر و احساس برند را حکایت میکند.
نویسنده برای بازاریابی برند، فصلی مفصل را در این کتاب اختصاص داده است. بدون دیده شدن، امکان برندِ پیشران شدن میسر نمیباشد. و این بازاریابی است که ما را به سمت دیده شدن و درگیرسازی ذهنها رهنمون میسازد.
"برند مرا جولان بده" بیان راههای جولان (وادار کردن دیگران به تصدیق، معرفی و دست به دست کردن محتوا) برند شما برای دیگران هم از نکات مهم اشاره شده در این کتاب است.
علاقهمندان برای خرید این کتاب میتوانند به نشانی اینترنتی:
www.marketingshop.ir
مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای فروشگاههای انتشارات بازاریابی:
021-66408251-71
021-66028111-112
تماس بگیرند.