-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
چاپ دوم کتاب "فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی" چاپ و منتشر شد، این کتاب با 163 صفحه و گردآوری و تألیف مدرس و مدیر بازاریابی، آقای داریوش عزیززاده است.
کتاب تلفیقی از تجربه و دانش نویسنده طی سالیان فعالیت او در حوزهی بازاریابی و فروش فروشگاهی و مراکز خرید است. هر آنچه که بخواهید راجب به افزایش فروش فروشگاهی بدانید بهصورت طبقهبندی شده از پایه تا مهمترین موارد در این کتاب توضیح داده شده است. به گونهای که برای شروع میتواند یک راهنمای جامع برای برداشتن گامهای ابتدایی شما باشد تا یک تصویر شفاف از هر مرحله داشته باشید.
همچنین، در جای جای این کتاب بعد از هر مبحث، نویسنده تجربهای عملی از خودش را آورده تا خواننده بتواند آسودهخاطر در این مسیر قدم بردارد.
علاقهمندان برای خرید این کتاب میتوانند به نشانی اینترنتی:
www.marketingshop.ir
مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای فروشگاه انتشارات بازاریابی:
021-66028111-112
تماس بگیرند.