تازه ها
تازه های انتشارات بازاریابی

تاریخ درج مطلب: 8 آذر ماه 1393

چاپ دوم کتاب رفتار مصرف‌کننده در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.
کتاب رفتار مصرف‌کننده: خریدن، داشتن و بودن، ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده،  کتابی درخشان در حوزه مطالعات بین‌رشته‌ای است. این کتاب به همراه فیلمهایی از سولومون و دیگر بزرگان بازاریابی جهان در قالب یک DVD، عرضه می‌شود که این فیلمها با بعضی از فصول این کتاب مطابقت دارد.
شایان ذکر است که کتاب رفتار مصرف‌کننده، یکی از پرفروشترین کتابهای انتشارات بازاریابی در دی ماه امسال (1393) می باشد.