-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
بنگاههاي اقتصادي نيازمند اين هستند كه علوم بينرشتهاي را در مورد رفتارشناسي مشتريان بهكار بگيرند. اين بينش بايد به طور كامل در فرايند برنامهريزي استراتژيك تمام رهبران كاروكسبها جاي بگيرد. در واقع، بازاريابي بهتنهايي از حل مسائل و موانع نزديك شدن به مشتريان و ورود به دنياي درون آنها ناتوان است و همين موضوع موجب آن شد تا بازاريابان با همكاري عصبشناسان و متخصصان علوم مغزي، به فكر ابداع نوروماركتينگ بيفتند. چون ثابت شده است كه آنچه مردم به زبان ميآورند، لزوماً با آنچه كه در ذهن آنان ميگذرد، تطابق ندارد.
نوروماركتينگ دانش بينرشتهاي است كه بر آن است تا تصميمگيري انسان را بررسي كند كه غالباً به صورت ناهشيار و در مغز وي صورت ميگيرد. در نوروماركتينگ نيازي نيست تا از فرد بپرسيم تا به تصميمهاي او پي ببريم بلكه، هدف دستيابي به اعماق ذهن انسان است.
نوروماركتينگ روِياي بازاريابان براي ورود به دنياي درون و مغز مشتريان را به حقيقت تبديل كرده است. به زبان ساده، هدف اصلي نوروماركتينگ اين است كه اطلاعات ناپيدا را از مغز مردم استخراج كند تا به شركتها اين امكان را بدهد كه با ريسك تصميمگيري غلط پايينتري تصميم بگيرند.
پس نوروماركتينگ نيامده است كه جاي بازاريابي را بگيرد بلكه، آمده است كه تكميلكنندهي آن باشد و به بازاريابان با گشودن دريچهاي جديد از علوم بينرشتهاي كمك كند كه به مشتريان خويش نزديكتر شوند...