تازه ها
-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
هرروز کسب و کارهای بیشتر و بیشتری در حال دریافت پیغام بازارهای بشدت رقابتی هستند و آنهایی که گوش شنوایی ندارند، به زودی خود را از رقابت با دیگران ناتوان خواهند یافت.
در این کتاب می آموزید که چگونه پشت مشتریانتان را خالی نگذارید، همچنین می آموزید که جریانهای کم هزینه ای را به راه اندازید تا درآمد و عایدی از مشتریان حقیقیتان را به حداکثر برسانید.
- این کتاب به شرکتها یاد می دهد:
1) چگونه انتظارات مشتری را مدیریت کنند.
2) چگونه انتظارات مشتری را برآورده سازند.
عدم توجه به پاسخگویی به انتظارات مشتریان، به مثابه ارسال دعوتنامه ای برای رقبا است تا این مشتریان را به سمت خود جذب کنند.
...