-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
آیا شما نفر اول رشته ی کاری خود هستید؟ اگر شما رتبه ی بالایی در جایگاه شغلی خود دارید که به شما تبریک می گویم، در غیراین صورت تابه امروز چند بار این سؤال را از خود پرسیدهاید که در کار خود چه جایگاهی دارید؟ آیا وظایف خود را صرفاً به عنوان رفع تکلیف انجام می دهید، یا در زمره ی نفرات برتر رشته ی کاری خود قرار دارید؟
چیزی که بسیار روشن و واضح می باشد این است که همه ی ما برای رسیدن به اهدافی که در سر داریم، تلاش می کنیم و دوست داریم که به بالاترین جایگاه دست پیدا کنیم. ولی مسأله اینجاست که چرا با وجود عشق و علاقه ی ما به موفقیت و تحقق اهداف و رؤیاهایمان، هنوز به مقام و مرتبه ی دلخواه خود نرسیده ایم؟
در تمامی عناوین کتابهای مختلف و جملات بزرگان صنایع موجود این جمله آشناست که برای رسیدن به موفقیت باید سؤال پرسید و در این راستا هر فردی که سؤالات بهتری را طرح کند، گامی بلندتر برای رسیدن به اهداف برداشته است.
همچنین اگر این سؤالات در ابتدای کار از خودمان پرسیده شود، چه بسا راه پرپیچ و خم مسیر موفقیت، بسیار سهل و آسان و دست یافتنی خواهد شد.
بنابراین اگر واقعاً برای رسیدن به رؤیاها و برآورده شدن یکایک آرزوهای خود اشتیاق دارید و آماده ی پرواز هستید، این سؤال را از خود بپرسید: چرا هنوز جزو نفرات برتر رشته ی کاری خود نیستید؟ چرا هنوز همه ی اهداف مهم شما به واقعیت تبدیل نشده اند؟ چرا با وجود تمام تلاش بی وقفه ی شما، تغییری در وضعیت فعلیتان حاصل نمی شود؟
...