تازه ها
-
دلایل کامیابی برندهای برتر جهانیچاپ سوم کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی چاپ و منتشر شد.ادامه
-
تحقیقات بازاریابی در یک هفتهچاپ چهارم کتاب تحقیقات بازاریابی در یک هفته چاپ و منتشر شد.ادامه
-
برندسازی تا رسیدن به اوجچاپ سوم کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج چاپ و منتشر شد.ادامه
-
از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اولچاپ دوم کتاب از سنگ تا لعل (مروری بر خاطرات یک کارآفرین) جلد اول چاپ و منتشر شد.ادامه
-
فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابیچاپ دوم کتاب فروش عالی در فروشگاه به زبان مدیر بازاریابی چاپ و منتشر شدادامه
-
روش تحقیق در مدیریتچاپ دوم کتاب روش تحقیق در مدیریت چاپ و منتشر شدادامه
-
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایرانچاپ چهارم کتاب قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران چاپ و منتشر شدادامه
-
چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروشچاپ هشتم کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش چاپ و منتشر شدادامه
-
فروش به شرکتها و سازمانهاچاپ دوم کتاب فروش به شرکتها و سازمانها منتشر شدادامه
-
بازاریابی حسیچاپ چهارم کتاب بازاریابی حسی منتشر شدادامه
تازه های انتشارات بازاریابی
چاپ دوم کتاب "حس برند" اثر مارتین لیندستروم با ترجمه مریم عبدلی و زهرا ملازاده اردکلو زیر نظر آقای دکتر بهرام خیری منتشر شد
پیام اصلی این کتاب برای مدیران این است که از کانالهای حسی استفاده کنید تا بتوانید برندتان را معرفی کنید. کانالهای حسی عبارتند از مزه، بویایی، لمس کردن، بینایی، و...
لیندستروم در سراسر کتاب با مثالهای واقعی از بازار، یاد می دهد که چگونه می توانید برندتان را به سرعت برای سایرین، معنادار کنید و سپس آنها را برانگیزید که محصولتان را خریداری کنند. مثلاً بوی چرم تازه داخل اتومبیل، هم اتومبیل را جدیدتر و تازه تر تبلیغ می کند، و هم خریدار تمایل دارد برای خرید آن، پول بیشتری بپردازد. بوی نان تازه، اشتهای رهگذران را تحریک می کند تا خریدار نان باشند و...